Cóż... Byłem wczoraj na AVP2...
Film stanowczo za krótki, robiony bardziej pod horror itp. Fajne jest to że nie przywiązują w nim wagi do ludzi i nie ma zbędnego pierdolenia o głupotach. A kilka osób które miało jakąś tam role zostało bezczelnie wymordowanych xD zostały 3 Alieni mieli dziwnego bosa Pół predator, pół alien... Oczywiście skończyło się tak że rząd stanów zjednoczonych pierdolnął na miasto babę i wszystkich zajebali Zostały tylko 3 osoby które uciekły śmigłowcem ;p
Hmm filmik oceniam na 7/10 jedynka była fajniejsza
Don't Fuck With Admin
Offline
Mi się bardzo podobaja Booliwodzkie musicale, fajne filmy czasami puszczają w nich super muzyke w stylu troche Alchemist Project "hare krishna" polecam w szczegolnosci film "Czasem słońce, czasem deszcz" ale najbardziej z filmów podoba mi się Ali G in da house
Offline
faktycznie jest to dobry film wiec przylaczam sie do oceny Baldara, zwlaszcza dobrze sa pokazane sceny w ktorych glowny bohater zaczyna tracic kontakt z rzeczywistoscia
ja polecam "3:10 do Yumy" zwlaszcza jesli ktos lubi stare westerny, bardzo klimatyczna muzyka.
Ostatnio edytowany przez Giuseppe (2008-01-02 18:48:38)
Offline
Ja polecam :
"Czas Surferów" - Polska komedia z Lindą i Maciąg
"Pootie Tang" - Pokręcona komedia rodem ze Stanów
"A Man Apart" tzn. "Odwet" z Vinem Dieslem... super film =p
"Piła" - Pierwsza część według mnie najlepsza ale warto obejrzeć wszystkie
"Straszny Film" - wszystkie cztery części... kocham tą serie
"Zielona Mila" Dobry film z Tomem Hanksem. O murzynie nie słusznie skazanym na krzesło elektryczne.
Tyle mi przyszło do głowy... jak sobie coś przypomnę to uzupełnię temat =]
Offline
te filmy mogę też polecić z przyjemnością tak jak to zrobił Sojer Straszny Film, Zielona Mila i Piła (dla fanatyków) a co do westernów tp Giuseppe zależy które ale większość mnie nudzi i cieszy mnie że jesteś tego samego zdania co ja
Offline
Zgadzam się Zielona Mila i Piła I to niezłe filmy.
Dodałbym jeszcze: z wojennych Szeregowca Ryana
z horrorów klasyka Koszmar z Ulicy Wiązów
z komedii dla lubiących angielski humor Zgon na Pogrzebie
Do tego Yamakashi i Władcę Pierścieni.
Offline
Wojenne filmy historyczne to moje ulubione filmy a Szeregowiec Ryan szczególnie ale też bardzo mi się podoba z wojennych Black Hawk Down a z normalnego typu jeszcze wspomnę o filmie Phone Booth polecam do obejrzenia
Offline
hehe baldar westerny namietnie ogladalem za malolata, ztad ten sentyment
a lubicie stare horrory klasy B,C? naprzyklad dynioglowy, dziec kukurydzy, martwe zlo i oczywiscie klasyk gatunku teksanska masakra pila lancuchowa czesc 1? polecam wszystkie, boki mozna zrywac ze smiechu hehehehe
Ostatnio edytowany przez Giuseppe (2008-01-05 10:00:27)
Offline
"Pitch Black" - dobre kino... gry na jego podstawie powstały =]
"Lara Croft" - wszystkie części są fajne ale wole Tomb Raider'a
"WAR" - Zajebisty film z Jetem Li i Jason'em Statham'em (ten z "Transporter'a")
"Transporter 1" - polecam... niestety nie oglądałem 'dwójki' =(
"Hulk" - wiadomo... mi się film podobał
"Planeta Skarbów" - rysunkowy ale ja lubię takie baje =D Polecam na 100%
Offline
Bylem na AVP 2. Film oceniam na 2/10 Predaalien z wlosami predatora o.0 biegajcy po scianach....?? 2 dziala energetyczne na miejscu jednego.... Fizycznie niemozliwe.... Krotkie dzialko zadna rewelacja bylo w grze i bylo stosowane w ksiazkowej trylogi. Predaalien niezdolny do rozrodu. Jak ta wesola gromadka wyskoczyla z brzucha matki.... Nieskoncozny flakonik z kwasem X (chcialbym taki ) Twarzolap a tylko 2 naczynia kwasowe i do tego bardzo male wiec jakim cudem mysliwemu oderwalo reke xD?? Rozwiazanie problemu do dupy. Obcy sa odporni na bron nuklearna. Predator do walki z predaalienem sciaga maske... Co on kurwa widzi.... NIEMOZLIWE. PREDATOR BEZ MASKI EJST SLEPY....... Ostrza za krotkie. Brak wloczni! Brak inicjalow na rece ze to starszy lowca. To sa wady xD Brak losow bochaterki z 1
Teraz + powiazanie z 1 czescia.
Niezle animacje komputerwe.
Swietny efekt kwasu i mgly.
Doprawcowane sylwetki predatora i dronow (niemowie o predalienie)
Wprowadzenie bicza chodz do tego powinna byc glowa krolowej jako tarcza przed kwasem.
Offline
to ja w tym miesiacu zaliczylem dwa filmy "skarb narodow- ksiega tajemnic" i "jestem legadna" oba zajefajne w szczegolnosci ten drogi super fabula mnie sie badrzo podobal. moglby byc dluzszy ale szczerze polecam moim zdaniem poczatek roku zaczol sie dobrze pod tym wzgledem
Offline